ساخت سایت رایگان | آموزش ساخت سایت رایگان

امروزه ساخت وب سایت لازمه شروع هر کسب و کاری است که می‌خواهد موفق باشد.
 
البته رقابت در این حوزه بسیار داغ و پر رونق است. شاید شما هم برای خرید کالا و دریافت هر نوع خدماتی ابتدا در فضای مجازی و اینترنت آن را جستجو کنید تا با مقایسه محصولات مشابه بهترین تصمیم را بگیرید.

 

این یکی از دلایلی است که صاحبان کسب و کار را ترغیب به ساخت سایت و رقابت در فضای اینترنت می‌کند. در این مطلب به آموزش ساخت سایت رایگان می‌پردازیم و انواع روش‌‌های ساخت سایت را بررسی می‌کنیم.

انواع روش‌های ساخت سایت

برای داشتن یک سایت راه‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی آن‌ها بپردازیم. با توجه به نوع کسب و کار و هدفی که از ساخت سایت دارید می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. برای شرکت‌های نوپا معمولا میزان هزینه‌ها اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل ترجیح می‌دهند با تشکیل یک تیم نرم افزاری بخش زیادی از نیازمندی‌های فنی را در داخل شرکت برطرف کنند. اگر به هر دلیلی قصد راه اندازی یک وب سایت را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با روش‌های رایج ساختن سایت آشنا شوید.
 

سفارش ساخت سایت

 
راحت‌ترین روش این است که ساخت سایت خود را به شرکت‌های نرم افزاری و یا برنامه نویسان فریلنسر بسپارید و هزینه ساخت آن را بپردازید. اگر مهارتی در برنامه نویسی ندارید و زمان برایتان بسیار مهم است با صرف هزینه می‌توانید سایت خود را سفارش داده و پشتیبانی اولیه را نیز خریداری کنید. اما استفاده از این روش می‌تواند معایب و ریسک‌های مختلفی داشته باشد.
برخی از مهمترین معایب سفارش ساخت سایت به صورت برون سپاری هزینه‌های زیاد، دشوار بودن کنترل کیفیت و وابستگی به شرکت‌های خارجی است. به همین دلیل امروزه اکثر صاحبان کسب و کار تلاش می‌کنند تا طراحی سایت را به یکی از اعضای گروه بسپارند و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، زمان و نحوه پشتیبانی طولانی مدت را نیز کنترل کنند.

اگر تو هم به طراحی وب سایت علاقه‌مندی وقصد کسب درآمد از این علم رو داری

پیشنهاد می‌کنیم در دوره آموزش طراحی سایت حمیدرضا باصفا شرکت کنی

و از مزایای دوره بهره‌مند بشی